Sieradenlijn
Skeer Zeeman

Willem de Kooning // 2020

Creëer een nieuwe lijn voor Zeeman met de naam SKEER.
De doelgroep zijn jongeren tussen de 14 en 24 jaar die vaak designer kleding dragen en/of willen dragen.

Mijn concept, de sieradenlijn SKEER is geïnspireerd op de rappers scene. Vele jongeren uit deze doelgroep kijken tegen rappers op. Zo volgen ze nauw de nieuwste kleding trends en de uitgebrachte (rap) muziek. Daarnaast staan rappers al jaren bekend om het dragen van gouden sieraden. Deze lijn heeft elementen vanuit deze scene zoals een Grill, kettingen en grote ringen. De sieradenlijn zal worden gevierd door middel van één 24 karaats gouden ring. Deze zal met de rest worden verkocht in een van de Zeeman winkels. Welke het is zal niet kunnen worden afgelezen. Toch niet zo SKEER?


SKEER_Poster
SKEER_socialpost_grill
SKEER_Grill-1
SKEER_Ring_goudd-2
SKEER_socialpost_ring